Regulamin


REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

3Daccessories






§1

Określenie Sprzedawcy

 

Właścicielem Sklepu jest:

Bartosz
Winkler

z siedzibą
przy Ul. Zakole 76, 31-763 Kraków

NIP:
6783222753

Telefon: + 48
795 585 353

E-mail:
3daccssrs@gmail.com

§2

Postanowienia ogólne

Sklep internetowy [dalej Sklep]
prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu na podstawie
niniejszego Regulaminu [dalej Regulamin].

Klientem [dalej Klient] może
być:

pełnoletnia osoba fizyczna
posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych zamieszkała
w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej,

pełnoletnia osoba fizyczna
prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Polsce lub na
terenie Unii Europejskiej,

osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa
przyznaje zdolność prawną, z siedzibą w Polsce lub na terenie
Unii Europejskiej, która jest uprawniona do podejmowania decyzji,
oraz zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu,

osoba małoletnia działająca
za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.

Regulamin jest integralną
częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

Ceny
podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Towary dostępne w Sklepie są
nowe i są wolne od wad fizycznych i prawnych. Wyjątek stanowią
towary z wyraźnie oznaczonymi wadami oraz śladami użytkowania.
Odpowiedzialność za wady określona jest przez obowiązujące
przepisy prawa, w szczególności art. 12 ust
1 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z
późniejszymi zmianami), art 556 oraz 5561-5563 Kodeksu
Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).



§3
Zamówienia

 

Zamówienia można składać za
pośrednictwem formularzy interaktywnych dostępnych na stronach
internetowych Sklepu (koszyk klienta).

 

Warunkiem
realizacji zamówienia jest podanie danych pozwalających na
weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie
zamówienia poprzez wysłanie na podany podczas składania
zamówienia adres e-mail, wiadomości opisującej przedmiot
zamówienia. W przypadku podania niepełnych, błędnych,
sprzecznych informacji przez Klienta podczas składania zamówienia,
Sklep skontaktuje się z Klientem w celu usunięcia błędów.
Składając zamówienie, Klient składa ofertę zawarcia umowy
sprzedaży zamówionych produktów.

 

Dla stron wiążące są
informacje widoczne na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym
towarze w momencie złożenia zamówienia. Dotyczy to w
szczególności: ceny, charakterystyki towaru, jego cech, elementów
wchodzących w skład zestawu, terminów i sposobu dostawy.

 

Po
złożeniu zamówienia, następuje jego weryfikacja. Następnie
Sklep przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej,
informację o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz kolejnych
jego etapach. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest
oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §3
ust. 2 i z chwilą jej otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta
Umowa sprzedaży. (chodzi o ‘zamówienia ’ podpunkt 2) Po
zawarciu Umowy sprzedaży, Sklep potwierdza Klientowi jej warunki,
przesyłając je na adres poczty elektronicznej.

 

Informacje znajdujące się na
stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu
Kodeksu cywilnego.
















4§ Płatności

Podmiotem świadczącym obsługę
płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest
PortOne Payments.

Płatności
można również dokonać kartą płatniczą: Visa, MasterCard,
Maestro, BLIK oraz Przelewy24

lub
przelewem tradycyjnym na wskazane konto bankowe.

nr
konta:

PekaoSA
PL 92 1240 4588 1111 0011 4790
6367


Bartosz
Winkler

Ceny przesyłek określone są
w podsumowaniu zamówienia.

Realizacja zamówienia zostanie
rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia
poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący
płatność.

W
przypadku płatności przelewem, należność powinna zostać
uregulowana w terminie do 7 dni od dnia potwierdzenia zamówienia.

W
przypadku anulowania zamówienia zwrotu płatności Sprzedawca
dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie
zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że
Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku
Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.



§5 Dostępność i wysyłka
towaru

Zamówiony towar Sklep wysyła za
pośrednictwem firm kurierskich.

 

Sklep internetowy dokłada
wszelkich starań, aby oferowane produkty były dostępne w
sprzedaży oraz by realizacja zamówień przebiegała bez zakłóceń.
Jednakże w wyjątkowych przypadkach, z przyczyn niezależnych od
Sklepu, może dojść do braku dostępności towaru.

W przypadku braku dostępności
zamówionego towaru, sklep internetowy zastrzega sobie prawo do
anulowania zamówienia. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany
o zaistniałej sytuacji drogą mailową.

W przypadku dokonania płatności
za towar, który okazał się niedostępny, Klientowi przysługuje
prawo do zwrotu pełnej wpłaconej kwoty za ten towar.

Zwrot
środków zostanie dokonany w ciągu 2 dni roboczych od dnia
poinformowania Klienta o braku
dostępności towaru, na rachunek bankowy lub inny sposób płatności
użyty przez Klienta przy dokonywaniu płatności.

 

§6 Reklamacje z tytułu rękojmi

W przypadku niezgodności
towaru z umową, Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany
towar wraz z opisem niezgodności.

Sklep ustosunkowuje się do
reklamacji Klienta w terminie 14 dni
od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

Wzór
formularza reklamacyjnego znajduje się na dole strony internetowej.

Sklep
odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi,
regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23
kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24
miesięcy. (chodzi o KC art. 568 paragraf 2)

Klient w momencie wystąpienia
wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):

wymiany
towaru na nowy;

zwrotu
kosztów

Sklep ustosunkuje się do żądań
Klienta w ciągu 14 dni od
momentu otrzymania żądania. Sklep rozpatrzy żądania
Klienta, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:

łatwość i szybkość wymiany
towaru;

charakter wady – istotna czy
nieistotna;

to, czy towar był wcześniej
reklamowany.

Sklep może odmówić żądania
Klienta dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że
wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania, lub
w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby
nadmiernych kosztów. Sklep zaproponuje w takim wypadku alternatywne
rozwiązanie.

Każdy Klient będący
konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać
z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących
zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np.;

za pośrednictwem unijnej
platformy internetowej ODR, dostępnej pod
adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/,

za pośrednictwem Wojewódzkiego
Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Krakowie, przy ul. Ujastek 7,
31-752 KRAKÓW
 https://bip.malopolska.pl/wiihkrakow,m,241012,wprowadzenie.html






Przebieg postępowań w sprawie
pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określony jest
przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa (w
szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym
rozwiązywaniu sporów konsumenckich).

Wszelkie reklamacje dotyczące
korzystania z Usług świadczonych przez Sklep należy przesyłać
na adresy podane w paragrafie 1 niniejszego regulaminu.

Na podstawie
art 558 kodeksu cywilnego
odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi jest wyłączona
w przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi
konsumentami.






§7 Prawo odstąpienia od umowy

Na
podstawie ustawy o prawach konsumenta z
dnia 30 maja 2014r., (rozdział 4) Klient będący
konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.

Odstąpienie od umowy jest
skuteczne, jeżeli Klient złoży w terminie
30 dni od
daty doręczenia towaru,
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu
wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Forma
złożenia oświadczenia może być dowolna, np.

oświadczenie
można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik
do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Oświadczenie
znajduje się na dole strony internetowej.

drogą mailową na adres podany
w paragrafie 1 niniejszego regulaminu,

listownie
na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu.

Klient zwraca towar do Sklepu w
terminie 14 dni od złożenia
oświadczenia o odstąpieniu od umowy
na koszt sprzedającego.

Sklep
zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności
otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od
tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Sklep zwraca środki przy
użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego posłużył się
Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków
dokonywany jest na rachunek karty.

W
przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez
Sklep, sposób dostawy przedmiotu, Sklep nie zwróci Klientowi
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie
koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.

Prawo odstąpienia nie
przysługuje Klientowi w przypadkach umów:

w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;

o
świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;

w której przedmiotem
świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
(Nie ma możliwości zwrotu części, która w połączeniu z innymi
częściami tworzy w całości jeden produkt). Ponadto produkty
wchodzące w skład zestawu nie mogą zostać zwrócone pojedynczo.

Prawo odstąpienia od umowy bez
podawania przyczyny nie przysługuje Klientowi nie będącemu
konsumentem.

Klient ponosi odpowiedzialność
za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z
niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

§8 Usługi świadczone drogą
elektroniczną

Sklep świadczy drogą
elektroniczną poniższe usługi:kontakt
poprzez formularz;prowadzenie
Konta Klienta.






Usługi określone w pkt.1
świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.  






Usługa:kontakt
poprzez formularz - polega na wysyłce przez Klienta wiadomości za
pośrednictwem formularzy interaktywnych zawartych na stronach
internetowych Sklepu. Zawarcie umowy następuje w momencie
skorzystania przez Klienta z formularza kontaktowego;prowadzenie
Konta Klienta - polega na udostępnieniu indywidualnego panelu z
możliwością podglądu historii zamówień, edycji danych. Do
zawarcia umowy dochodzi poprzez wypełnienie odpowiednich
formularzy interaktywnych na stronach internetowych Sklepu.






Rezygnacja z usług
świadczonych drogą elektroniczną możliwa jest w każdej chwili
bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów.usługa
kontakt poprzez formularz - poprzez zakończenie korzystania z
formularzy interaktywnych dostępnych na stronach internetowych
Sklepu;prowadzenie
Konta Klienta - poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres
podany w paragrafie 1. Wiadomość powinna zawierać dane
umożliwiające weryfikację subskrybenta usługi.






Sklep w przypadku wykrycia
działania na szkodę Sklepu, łamania przepisów prawa, łamania
postanowień Regulaminu może w każdej chwili ograniczyć,
zablokować, lub usunąć Klientowi dostęp do usług określonych w
pkt 1. Sklep informuje Klienta o zablokowaniu bądź ograniczeniu
dostępu do usług za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na
adres podany w formularzu.






Usługi świadczone są
bezterminowo, jednak Sklep może dostęp do nich ograniczać,
blokować lub modyfikować informując o tym Klienta w sposób
określony w paragrafie 11 pkt 4 („Wejście
w życie i zmiany Regulaminu”).

Zarówno Klient, jak i Sklep
mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług określonych w pkt 1
w dowolnym czasie, wysyłając wiadomość e-mail z oświadczeniem
woli.






§9 Ochrona prywatności

Sklep przetwarza dane osobowe
Klientów w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa w sposób
określony w Polityce Prywatności.

§10 Środki techniczne

W celu
korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu
i składania zamówień na produkty, niezbędne jest:

a)
urządzenie końcowe (np. komputer, tablet, smartphone) z dostępem
do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet
Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;

b)
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);

c) włączona obsługa
JavaScript;

d) akceptacja wykorzystywania
plików cookies (wymagane w celu złożenia zamówienia).

§ 11 Wejście w życie i zmiany
Regulaminu

Regulamin wchodzi w życie z
dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

Niniejszy Regulamin może
zostać zmieniony.

Zmiany Regulaminu zostaną
opublikowane na stronie Sklepu.

Informacja
o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail
wskazany w ustawieniach konta.

Zmiany Regulaminu wchodzą w
życie po upływie
14 dni od dnia ich publikacji w
sposób określony w ust. 3.

Sklep
uznaje, iż Klient posiadający konto na stronach internetowych
Sklepu zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie
wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust.
5.

W sprawach nieuregulowanych
postanowieniami niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo
polskie.

Każdy Klient będący konsumentem
może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości
polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów
internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za
pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod
adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/






Polityka prywatności






§1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Polityka prywatności zawiera
zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sklep, w tym
podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa
osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie
stosowania plików cookies oraz narzędzi analitycznych.

Administratorem
danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego
jest Bartosz Winkler

z siedzibą:
Ul. Zakole 76, 31-763 Kraków

NIP:6783222753

E-mail:
3daccssrs@gmail.com- zwana dalej „Administratorem

Dane osobowe w Sklepie
Internetowym przetwarzane są przez Administratora zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z
rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwane dalej
RODO”.

Korzystanie ze Sklepu
Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie
związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze
Sklepu Internetowego Klienta jest dobrowolne, z wyjątkiem:

zawierania umów niepodanie w
przypadkach i w zakresie wskazanym na stronie Sklepu Internetowego
oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego i niniejszej polityce
prywatności danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania
Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej z
Administratorem skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i
jeżeli osoba, które dane dotyczą chce zawrzeć daną umowę z
Administratorem, to jest zobowiązana do podania wymaganych danych.
Każdorazowo zakres danych wymaganych do zawarcia umowy wskazany
jest uprzednio na stronie Sklepu Internetowego

obowiązków ustawowych -
podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z
powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na
Administratora obowiązek przetwarzania danych osobowych (np.
przetwarzanie danych w celu prowadzenia ksiąg podatkowych lub
rachunkowych) i brak ich podania uniemożliwi Administratorowi
wykonanie tychże obowiązków

Administrator dokłada
szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których
przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności
jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są:

przetwarzane zgodnie z prawem;

zbierane dla oznaczonych,
zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu
niezgodnemu z tymi celami;

merytorycznie poprawne i
adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane;

przechowywane w postaci
umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej
niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania;

przetwarzane w sposób
zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym
ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem
oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą
odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.

Uwzględniając charakter,
zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw
lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i
wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki
techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie
z rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Administrator stosuje
środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez
osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą
elektroniczną.

PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH

Administrator uprawniony jest
do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w takim
zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych
warunków:

osoba, której dane dotyczą
wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym
lub większej liczbie określonych celów;

przetwarzanie jest niezbędne
do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane
dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której
dane dotyczą, przed zawarciem umowy;

przetwarzanie jest niezbędne
do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;

przetwarzanie jest niezbędne
do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z
wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych
interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby,
której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w
szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.

Przetwarzanie danych osobowych
przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej
jednej z podstaw wskazanych powyżej. Konkretne podstawy
przetwarzania danych osobowych Klientów są wskazane poniżej






CEL, PODSTAWA, OKRES I ZAKRES
PRZETWARZANIA DANYCH

Każdorazowo cel, podstawa,
okres i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez
Administratora wynika z działań podejmowanych przez danego Klienta
w Sklepie Internetowym.

Administrator może przetwarzać
dane osobowe w Sklepie Internetowym w następujących celach, na
następujących podstawach, w okresach oraz w następującym
zakresie:


Cel przetwarzania danych


Podstawa prawna przetwarzania / okres przechowywania danych


Zakres przetwarzanych danych


Realizacja Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi
Elektronicznej


Artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia
RODO (wykonanie umowy)

 

Dane są przechowywane przez okres
niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny
sposób zawartej umowy.


Zakres: imię i nazwisko; adres poczty
elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica,
numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli
jest inny niż adres dostawy), adres IP, ID klienta.


Prowadzenie ksiąg rachunkowych


Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia
RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30
stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395)

 

Dane są przechowywane przez okres
wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi
przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu
przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy
podatkowe stanowią inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licząc od
początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane
dotyczą).


Imię i nazwisko; adres
zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest
inny niż adres dostawy), nazwa firmy oraz numer identyfikacji
podatkowej (NIP) Klienta


Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń
jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być
podnoszone wobec Administratora


Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia
RODO

 

Dane są przechowywane przez okres
istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez
Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia
roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu
prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej.
Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności
kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń
związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy
lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata).


Imię i nazwisko; numer telefonu
kontaktowego; adres poczty elektronicznej; adres dostawy (ulica,
numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli
jest inny niż adres dostawy).


Obsługa zgłoszeń


Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia
RODO (zgoda)

 

Dane przechowywane są do momentu
wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą.


Imię, nazwisko, adres email, adres IP


Wysyłka wiadomości email w ramach usługi newsletter


Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia
RODO (zgoda)

 

Dane przechowywane są do momentu
wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą.


Adres poczty elektronicznej.











ODBIORCY DANYCH

Dla prawidłowego
funkcjonowania Sklepu Internetowego, w tym dla realizacji
zawieranych Umów Sprzedaży konieczne jest korzystanie przez
Administratora z usług podmiotów zewnętrznych. Administrator
korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających,
którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich
środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie
spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób,
których dane dotyczą.

Przekazanie danych przez
Administratora nie następuje w każdym wypadku i nie do wszystkich
wskazanych w polityce prywatności odbiorców lub kategorii
odbiorców – Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy
jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych
osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania..

Dane osobowe Klientów Sklepu
Internetowego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub
kategoriom odbiorców:

przewoźnicy / brokerzy
kurierscy - w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie
Internetowym ze sposobu dostawy Produktu
przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane
osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi
realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w zakresie
niezbędnym do zrealizowania dostawy Produktu Klientowi.

podmioty obsługujące
płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - w przypadku
Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia
zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obsługującemu
powyższe płatności w Sklepie Internetowym na zlecenie
Administratora w zakresie niezbędnym do obsługi płatności
realizowanej przez Klienta.

dostawcy usług zaopatrujący
Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz
organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie
działalności gospodarczej, w tym Sklepu Internetowego i
świadczonych za jego pośrednictwem Usług Elektronicznych
(w szczególności dostawcy
oprogramowania komputerowego do prowadzenia Sklepu Internetowego,
dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy
oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy
technicznej Administratorowi) -
Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu
dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w
zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania
danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.

dostawcy
usług księgowych, prawnych zapewniający Administratorowi wsparcie
księgowe, prawne (w szczególności biuro księgowe, kancelaria
prawna lub firma windykacyjna) - Administrator udostępnia zebrane
dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego
zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do
zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą
polityką prywatności.






PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

Prawo
dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia -
osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora
dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia
(„prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania
oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także
ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki
wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21
Rozporządzenia RODO.

Prawo do cofnięcia zgody w
dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez
Administratora na podstawie wyrażonej zgody ma prawo do cofnięcia
zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem.

Prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane
przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach
Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy
o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Prawo do
sprzeciwu - osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym
momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej
szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej
danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub
zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes
administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów.
Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych
danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie
uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec
interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub
podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

W celu realizacji uprawnień, o
których mowa w niniejszym paragrafie można kontaktować się z
Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie
lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany w
paragrafie 1.

COOKIES W SKLEPIE INTERNETOWYM,
DANE EKSPLOATACYJNE I ANALITYKA

Pliki Cookies (ciasteczka) są
to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych,
wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej
stronę Sklepu Internetowego (np. na dysku twardym komputera,
laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z
jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Sklep Internetowy).
Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię
ich powstania można znaleźć m.in.
tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.

Administrator może przetwarzać
dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez
odwiedzających ze strony Sklepu Internetowego w następujących
celach:

identyfikacji Klientów jako
zalogowanych w Sklepie Internetowym i pokazywania, że są
zalogowani;

zapamiętywania Produktów
dodanych do koszyka w celu złożenia Zamówienia;

zapamiętywania danych z
wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych logowania do
Sklepu Internetowego;

dostosowywania zawartości
strony Sklepu Internetowego do indywidualnych preferencji Klienta
(np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz
optymalizacji korzystania ze stron Sklepu Internetowego;

prowadzenia anonimowych
statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony Sklepu
Internetowego;

remarketingu,
to jest badania cech zachowania odwiedzających Sklep Internetowy
poprzez anonimową analizę ich działań (np. powtarzające się
wizyty na określonych stronach, słowa kluczowe itp.) w celu
stworzenia ich profilu i dostarczenia im reklam dopasowanych do ich
przewidywanych zainteresowań, także wtedy kiedy odwiedzają oni
inne strony internetowe w sieci reklamowej firmy Google Inc. oraz
Facebook Ireland Ltd.;

Standardowo większość
przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie
akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość
określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą
ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można
np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć
możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku
jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Sklepu
Internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się
przejście ścieżki Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia z
uwagi na niezapamiętywanie Produktów w koszyku podczas kolejnych
kroków składania Zamówienia).

Ustawienia przeglądarki
internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu
widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz Sklep
Internetowy – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również
wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku
wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia
przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.

Szczegółowe informacje na
temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich
samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach
internetowych dostępne są w dziale pomocy
przeglądarki internetowej.

Administrator
może korzystać w Sklepie Internetowym z usług
Google Analytics, Universal Analytics dostarczanych przez firmę
Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043,
USA), z usługi Piksel Facebooka dostarczanej przez firmę Facebook
Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin
2, Irlandia) oraz z usługi Heatmap dostarczanej przez firmę
HeatMap, Inc. Usługi te pomagają Administratorowi analizować ruch
w Sklepie Internetowym.
Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług w
sposób zanonimizowany (są to tzw. dane eksploatacyjne, które
uniemożliwiają identyfikację osoby) do generowania statystyk
pomocnych w administrowaniu Sklepie Internetowym. Dane te mają
charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech
identyfikujących (danych osobowych) osoby odwiedzające stronę
Sklepu Internetowego. Administrator korzystając z powyższych usług
w Sklepie Internetowym gromadzi takie dane jak źródła i medium
pozyskania odwiedzających Sklep Internetowy oraz sposób ich
zachowania na stronie Sklepu Internetowego, informacje na temat
urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, IP oraz
domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i
zainteresowania.

Możliwe
jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania
Google Analytics informacji o jej aktywności na stronie Sklepu
Internetowego - w tym celu można zainstalować dodatek do
przeglądarki udostępniany przez firmę Google Inc. dostępny
tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl

ZABRANIA SIĘ kopiowania zdjęć,
grafik oraz opisów (w całości lub w części) BEZ ZGODY
właściciela i administratora strony.

Zgodnie z
Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994
roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170)
wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie,
rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w
celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi
naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i
graficzne są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji.